Pages

Monday, November 2, 2009

pitching a COACH

Have been searching here and there.. high and low.. finally I found the one that Im looking for.. after several months being a "purseless" person.. ada ke term ni? and a girl without her purse? hehhehe.. literally tadek purse ok.. janganlah tanya kenapa (as if ada yang ingin bertanya pun)..


my first Coach Legacy French Purse Wallet

loving its turnlock closure, the back coin compartment and best of all..
it comes in my favourite color.. gold.. matellic gold..

and the inner compartment..
roomy enough to insert all sorts of cards that I have
(read: library card, nutp card, kamdar, popular,discount card, bonuslink)
and the inner purple satin material is just so lovely..

This is the first time ever that I bought a coach purse. I went to the boutique in KLCC once but the bad experience I had there made me swear not to go there anymore.. Mentang2 la kita ni pakai baju buruk and selipar jepun aje.. tak layan pun when I requested to have a closer look at one of its bag there.. but that didnt stop my passion.. hehhehehe.. I guess a shopaholic is always a shopaholic.. shop till u drop.. oopss!!..tak boleh gitu.. ingat2 sikit.. savings people.. savings.. :) anyway.. shopping online save me more $$$ than spending it at our own local boutique.. seriously banyak beza... but still there are pros and cons.. bak kata Bang Bil.. lu pikirlah sendiri :)

Well.. overall.. I am indeed a very satisfied customer.. thank you to Sis Diana and her husband :)
yang happy,

8 comments:

emmii said...

ingat ke jadi coach pitching. terkejut sebentar gua. speaking about the money, gua skang tengah kering tapi tak kontang. so, kena lupakan hobi membeli blah buat sementara waktu. perfume tak beli2 lagik nih. tunggu birthday ler...cik abe ada tanya nak apa ari tuh..heheheheheh (gelak jahat). adeh, tak surprise langsung!

zafwah said...

ni dr mana ko beli kurut..US ke??

apis585 said...

wahhh senyap2 jek da sambar lagi satu hehehe...
btw, cantekkkk!!!

wfhsln said...

wahhh...

Coach!

Anonymous said...

yay!!clap clap clap!!
aku jua menantikan my wristlet coach smpai 9/11.tp xbgtaw kat laki lagi ni..errrr..xpe i still have one week to come up with something..
-pzoh

jijah montel said...

sis emmi.. saja carik tajuk catchy sikit.. nak boost traffic.. haaa.. keji kan? hehhehee.. perfume I beli sendiri jek.. :) if dgn hubby kena pau lebih sket.. hehhehehe..

farah.. hmmm.. well personal shopper aku tuh.. cewahhhh.. personal shopper kunun.. local jek.. maybe she got it from US.. naper? takut tak ori ke? takpe.. I have goggled it... alhamdulillah oriiii.. :)

apis.. malu la I.. nak kecoh2 mcm dulu2.. bukan LV or gucci pun.. coach jek..

zala wajik.. hi!! thanx for dropping by.. :)

pzoh.. mula2kan aku nak rembat wristlet bonnie pink karer tuh.. cute jek kan?.. pastuhkan.. bila aku pikir2 balik kan.. aku nih jenis suka nyimpan sampah kecik2.. tak sesuai la kotttt.. :)by the way.. sorok2 dari abg ye.. ooooo.. licik ye kamu.. meh aku tolong bagitau dia.. hehehhehe..

Azurah Anuar said...

i pun tgh guna purse yg sama.

:)

happy coach-ing

jijah montel said...

eeehhhh.. sama lah taste kita wawa!!!.. hehehhee..