Pages

Friday, October 15, 2010

pee tee kay



esok Jijah exam!!! elehhh.. PTK je pun.. tapi kalau lulus buleh naik gaji.. yeeehaa!! tapi kalau dah ada sijil BTN buleh la naik gaji.. BTN pun tak panggil² lagi camno.. takpelah.. janji lepas PTK.. tinggal satu paper je pun.. wish me luck ok!! I do need 100% of luck because I literally not studying at all.. cuma drill questionnaires jek.. hehehe.. apalah cikgu ni! so see ya.. daaaa..

8 comments:

zuesaran said...

exam lagi kurt...hemph..agaknya sbb tula aku tade rezeki kat gomen..i hate exam..jenuhla aku tak naik gaji..hihihii..BTW, good luck ye..

apis585 said...

gudluck kurt!!!!
may the force be with you ;-)

btn tu nko kene tpon n tpon n tpon

.:nhalilah:. said...

gudluk beb.. insya allah boleh..

duniajam said...

Aku punya PTK hujung bulan ni.... harap lulus la... kot2 naik gaji.... huahuahua...

cik jijah said...

guys.. PTK mansuh next year.. so how now brown cow? issskk.. tiada mood sudah..

chucky said...

kacangkan aje soklan itu ye cekgu jijah..saiko balik soalan tersebut

duniajam said...

Tu la.... sat2 ubah itu... sat2 ubah ini.... haloo.... wake up!!!

Cukup pening kalau sistem sentiasa berubah dalam masa yg singkat. Fening.. fening...

cik jijah said...

chucky.. soklan kacang je.. jawapan dia memang la susah!

doktot.. haihhh.. apa nak buat.. saya yang menurut perintah.. jangan lepas ni lagi susah dah la.. huhuhuu..