Pages

Wednesday, February 9, 2011

sleepless in klang..


ok.. its official.. I am an owl now.. past midnite again.. and I cant sleep.. tak best hokeyyyy.. even though I have the privilege to wake up late.. almost everyday... tapi tak best betul.. dah try nak tido tadi.. guling sana guling sini.. harammmm.. terkedip kedip.. terkedip kedip.. hence I leave the bed and kumpul semua buku yang tak bertanda lagi.. amek.. piles of them!!! accompany by the idiot box, a big mug of nescafe, some munchies and my laptop.. here I am.. embarking the nite with books marking.. sigh..



7 comments:

chucky said...

buat keje kerana Allah,tu niat utama...
hehehe,kerana duit no 2,
heheheheh

jijah montel said...

duit? akak ada sebut ka duit? *kompius*.. tak buat keje dah la kalau ngantuk.. ni tak ngantuk punya pasal la berjaga buat keje.. tadek kena mengena dgn duit..

TK said...

Wah...Jijah cikgu cemerlang!!!
You make me feel so guilty..belum tanda apa2 buku lagi tahn ni..oooopss!

@tune® said...

kalau ari2 xtido mlm..leh bg student homework byk2 la kn...

jijah montel said...

TK.. tahun ni I concentrate mangajar je.. side task kurang.. sbb baru kan.. tu yang boleh focus kat student..

atune.. issskkk.. mana ada.. bagi kerja rumah sikit2 je.. tapi budak yang ramai.. sekelas 40.. kalau ada 4 kelas? kira sendirik..

Nana said...

OoOoOO I HATE MARKING! hehehe its the worst part of the job. apart from admin work! hehehe!! Good luck in marking ;D

jijah montel said...

nana.. for the love of teaching.. memang i paksa rela ati aje.. but.. there are times when i hate it so much... tipulah kalau i suka kan.. heheh..