Pages

Saturday, February 19, 2011

monolog seorang drama queen

Aalaaaaa...  kan dah kena.. dia salah sikit je ko melenting.. abis tuh.. mana nak harap kat orang lain.. harap kat dia je.. dah ko harap kat dia je.. kenapa gi marah2 dia.. padan muka ko.. esok besday ko.. naya je kalau dia buat dek kat ko.. oklah.. minta maaf je lah.. tapi.. malu la nak minta maaf.. harap2 kejap lagi dia ok... tapi kalau tak ok?  uwaaaa.. tu lah.. siapa suruh cari pasal.. cakap kat sini aje.. aci tak? abang.. Im sorrrryyyy.. ILEBIUUUUU.. uwaaaaa...

5 comments:

qasehraihan said...

jijah wat klakar..haha
mintak maaf aje la..k

cik jijah said...

qaaaaaseh kussss.. Dah ok dah.. Agaknya dia baca blog saya ni.. Hikhik!!

mJ said...

hahahahaha cik jijah takde keroje nk wat lawakkkk ekkk...aiseyyyy minta maap jek laaaa ahehehehe

cik-zura said...

adoyai.. aku igt mende tadik.. hahahaha.. mmg drama queen tawww.. hihihihi

cik jijah said...

mJ.. dahhhhh.. hikhik.. tapi lambat la.. dia ok dulu baru saya mintak mahap.. hikhik..

zura.. akak memamng over.. huhuhuu.. seb baik encik MM memahami ;)