Pages

Saturday, January 17, 2009

ekin VS bawal

im thinking about changing my image.. im kinda bored with tudung bawal.. and being inspired by a friend, baiticium... how about tudung ekin/ariani?.. i bought one at nilai for RM40.. encik asben said he liked the way i look.. me too.. i looked slimmer and more mature.. but if i really changing my image what am i going to do with all my tudung bawalgarupale.. i have 2 large drawers full of it.. and they arent juz tudung bawal.. most of its are tudung bawal oktant and bawal no. 1... MR MZMRIZA once culculated the amount of RM that i spent for all my tudung.. it was nearly RM1.8ksengihnampakgigi!!! and u know what else? looking at my own pic remind me of my former school clerk; the sarcastic-ignorant-grumpy-old kak ----rindu... but who cares when i dooo look good in wearing onekenyit.. perasan tahap cipan nihsetan... so what say u?

5 comments:

lynda_siebie said...

amboi..amboi..amboi...mu doh tukor style deh...sesuuaaaai gitu!!! pas ni iklankan jer tdg2 bwl tu kat blog ko....letak rege skali...sure ramai org berebut nak beli...ala2 bundle gitu....aku plak ada beli tudung ala2 sheila rusli..tp sampai la ni tak pakai sbb segan...hehehehe...eleh cam x biasa plak kan....

Baiti Mustafa said...

waah wahh.memang cute ko pakai!!..and senang kan takyah pin bagai ke kiri ke kanan nak lilit ke hapa...

aku sokong....aku sokong..hahah

aku nye tudung bawal aku simpan lagik..mana tau aku dah buring pakai ariani..aku balik ke bawal..variety is the spice of life!

emmii said...

tak yah iklan...jual kat akak ni hah...hohohohoho!!!sayang weih jual, lawa2 lak tuh

::Cikgu Liza:: said...
This comment has been removed by the author.
::Cikgu Liza:: said...

poyo poyo je aku nih.. tukar imej kunun..

lynda - tak pernah lagi kan org jual tudung bundle.. ekekeke... tapi amir dah cuba tanya opismate dia.. kalu RM5 baru nak amik.. ada ke patut.. kurg2 RM15 tau...

baiti - cepat gila aku siap.. dah la tak pyh gosok.. lilit2 tuh lagi la tak de.. tapi.. aku malas lah nak handwash.. kalu tudung bawal senang.. bubuh dlm laundry bag.. pum! ku cmpk ia ke dlm washing machine..

emmi - ekekekke.. nanti.. kena mohon petunjuk dulu.. mcm sayang gila lah dgn tudung2 tuh..