Pages

Tuesday, March 15, 2011

PLAN

hari ke 4 chotttiii..
masih tidak banyak yang dilakukan... 
ingatkan mahu berjimba² bersama rerakan...
for some lunch or tea...
juga tidak berkesempatan.. 
cepat betul masa berlalu...


plan hari ini adalah untuk membuat plan..
plan bagi hari esok dan seterusnya...
ini kerana malam ni.. 
MM balik!!!!!...  yippie!!!!
MM pesan.. 
sila buat tentatif program sepanjang 4 hari beliau di sini...


baiklah!!!! saya sebagai isteri akan menjalankan tugas ini sebaik mungkin...


day 1 
- shopping spree.. KLCC and ONE UTAMA and klang 
( nak cari bathroom gadgets and pending b'day gift.....  ngeeee)


day 2 
- cabut rumput di laman.. while MM installs gadget² yang ada... 


day 3
- dolan² rumah sedara mara.. 


day 4
- membungkang dengan MM.. for some movie treat.. tapi kat rumah jek.. (vampire diaries marathon.. hikhik)




Semoga apa yang dirancang akan menjadi kenyataan.. 
again.. kita sekadar merancang..
tapi tuhan yang menentukan.. 


Semoga MM selamat kembali ke dakapan ku.. tonite!!!
(uweeeekkkkkkk!!!)
jelessss lah tuuuu.. ekekekek.. 






15 comments:

HappyIrfa said...

plan jangan x plan..bukan kena bayar pun.

sukanya dia :-)

TK said...

Pakai wangi2..lingerie.. bagai la tu malam ni.. heheh
Have fun the rest of the holidays!!
ye la how time flies..malasnya nak ke skola balik..Kemas rumah tak abes2..mana taknya kita kemas, anak2 buat sepah balik..

cik jijah said...

irfa.. ekekekk.. tu yg lagi suka tu.. ngegehhhh..

TK.. lingerie.. merah!!! boleh?? ekekek.. and.. ha ahh.. time flies.. kejap lagi abes dah cuti.. i rumah ok lag la maintain aje.. tapi bab nak bekerja tu.. adesss..

.:nhalilah:. said...

sape yg jeles ko dalam dakapan mm tu?? ekekkeke.. kejap jek kan coti..

fatenton said...

amboi romantiknye..
duk umah layan vcd depan tv sambil pki baju cekci lagi syok tau kak.. heheheheh :D

qasehraihan said...

waaaa....best kan cuti..xcukup smgg!!!haha

iEda saFuan said...

jgn gado2...nanti sendirik yg rugi! ;p

keen said...

vavava...enjoy ur holidays with ur beloved MM!! xbleh la ahkak nk ajak minum2 ehh..xpe lenkali ekkk

@tune® said...

haha..
nyampah pon ade kesian pon ade...

nyampah tu harap maklum..
kesian sbb wiken asben n waif kan..

ape bley buat...tuntutan situasi

DrSinga said...

kemain ko cuti ni eh!!!!!!
(nada jeles)

jijah montel said...

ila.. ko tak jeles ke? ekekke.. sekejap je cuti ni.. tak sempat kita nak berjimba2 ek..

faten.. ekekke.. nakal nyaaa idea itu..

qaseh.. tu la pasal.. tapi apa nak buat.. redha je lah..

ida.. errrkkk.. itu.. rasanya tadek dlm plan.. hikhik..

keennn.. tadek rezeki lah beb.. takpe.. banyak masa lain.. heeeee...

atune.. ekekek.. sempat tadah tak muntah tadi??? ekekek.. tapi tu la kan.. ape nak buat.. redha jek la..

jijah montel said...

dr singa... haaaaa... jeles lah tu.. ekekekke..

Fida Ghazi said...

bila baca MM tu.. aku seriau.. sebab..laki aku pon nama dia MM jugak.. ishh.. ishhh..ishhh..

dan lagi.. laki aku otstesen.. laki ko balik pulak ye..


selamat bercuti dah selamat ber... ber apa-apalah yang patut!! hehe...

ko taip dolan2 tu..comellah!!

jijah montel said...

choiiiii!!! Sama nama je.. Orang tak serupa... (tiba2 hati dudap2.. Ekeke)

ko pun kaki dolan ke fiza?? Hehehe..

DrSinga said...

coti finis oledi!!!!!!